Whitepaper: Uw advocatenkantoor in de cloud?

Whitepaper: Uw advocatenkantoor in de cloud

Hoe efficiënt werkt u? Besteedt u veel tijd aan juridisch werk, of hebt u het gevoel meer bezig te zijn met randzaken? Hoeveel uren besteedt u aan administratie en ordening? Juist... Laat het een troost zijn dat u niet de enige bent. De meeste juristen spenderen meer uren aan niet-core taken dan ze zelf zouden willen!

Kleine advocatenkantoren besteden gemiddeld 31% van hun tijd aan niet-juridisch werk, zo blijkt uit onderzoek bij driehonderd kleine advocatenkantoren. Maar liefst 81% van de kantoren meldt een gebrek aan interne efficiëntie. Daarbij gaf 69% van de ondervraagden aan te veel tijd kwijt te zijn aan administratie. Alarmerende cijfers, nu 62% van de ondervraagden tevens de druk van cliënten ervaart om hun tarieven te verlagen.

In “Uw advocatenkantoor in de cloud?” leest u hoe kleine advocatenkantoren met behulp van cloud-based praktijkmanagementsoftware

  • hun kosten kunnen beperken
  • hun juridisch werk kunnen verbeteren
  • beter kunnen samenwerken met cliënten en collega's
  • hun bedrijf kunnen voorbereiden op de toekomst

Daarenboven krijgt u een veiligheidschecklist voor juridische software om u te helpen de belangrijkste vragen te beantwoorden voordat u een cloud-based praktijkmanagementoplossing voor uw bedrijf kiest.

Download de whitepaper

U kan Wolters Kluwer steeds bereiken op 015 78 76 00 of klant.BE@wolterskluwer.com om uw toestemming in te trekken, uw persoonsgegevens in te kijken, te verbeteren, te laten wissen, beperkt te laten verwerken of over te dragen. Voor meer informatie kan u onze Privacy Policy nalezen.