Whitepaper: Uitmuntende service bieden aan uw cliënten

Whitepaper: Uitmuntende service bieden aan uw cliënten

Solo-advocaten of kantoren met een beperkt aantal medewerkers, staan voor grote uitdagingen.

Een cliënt die zoekt naar een advocaat, gedraagt zich als een gewone consument die een restaurant of hotel zoekt. Van hun advocaat verwachten ze een even vlotte dienstverlening als van Netflix of Amazon, die producten aanbieden aan consumenten. Ze lezen reviews op het internet of vragen aan vrienden en kennissen om te weten te komen of u goed werk levert en wat uw meerwaarde is.

Juridische dienstverlening valt uiteraard niet te vergelijken met consumentenproducten. Maar ook voor de advocatuur zijn de tijden aan het veranderen. Advocaten moeten op zoek gaan naar manieren om de juiste balans te vinden tussen de wensen van hun cliënten en hun rendabiliteit. In onze whitepaper, "Uitmuntende service bieden aan uw cliënten", vindt u aan de hand van twee punten concreet advies waarmee u voldoet aan de verwachtingen van uw cliënten.

  • De intake legt de basis
  • Hoe technologie kan helpen bij het voorspellen van de hoeveelheid werk en het verbeteren van de service

Download de whitepaper

U kan Wolters Kluwer steeds bereiken op 015 78 76 00 of klant.BE@wolterskluwer.com om uw toestemming in te trekken, uw persoonsgegevens in te kijken, te verbeteren, te laten wissen, beperkt te laten verwerken of over te dragen. Voor meer informatie kan u onze Privacy Policy nalezen.