Whitepaper: Timemanagement voor advocaten in bloeiende praktijken

Whitepaper: Timemanagement voor advocaten in bloeiende praktijken

Net als de meeste advocaten hebt u waarschijnlijk te weinig tijd. U moet een eindeloze stroom documenten lezen, behandelen en archiveren, rekening houden met heel wat deadlines, uw cliënten te woord staan, pleiten,… en dan zijn er nog zoveel andere zaken die uw aandacht vragen. Door het steeds groeiend aantal dossiers stapelen de taken zich al snel op. Indien u dit niet slim organiseert en de nodige prioriteiten stelt, besteedt u meer tijd aan taken dan eigenlijk nodig is.

Het niet tijdig of correct opvolgen van taken en deadlines kan immers leiden tot procedurefouten of ontevreden cliënten, die bijvoorbeeld meer communicatie over hun zaak verwachten. Gelukkig kunt u eenvoudig uw vaardigheden op het gebied van timemanagement verhogen en leren om uw dossiers efficiënter te beheren, terwijl u uw productiviteit, winstgevendheid en cliënttevredenheid verhoogt

In de whitepaper “Timemanagement voor advocaten in bloeiende praktijken” bespreken we vijf tips om uw vaardigheden op het gebied van timemanagement te verbeteren:

  • Plan uw activiteiten beter
  • Beheer uw agenda en stel prioriteiten
  • Stop met multi-tasking
  • Delegeer taken en hou meer tijd over
  • Laat technologie u helpen bij uw organisatie

Download de whitepaper

U kan Wolters Kluwer steeds bereiken op 015 78 76 00 of klant.BE@wolterskluwer.com om uw toestemming in te trekken, uw persoonsgegevens in te kijken, te verbeteren, te laten wissen, beperkt te laten verwerken of over te dragen. Voor meer informatie kan u onze Privacy Policy nalezen.